Przejdź do aktualnościPrzejdź do wyszukiwarki

Inne porady

Biznes na Twitterze – poznaj i zrozum swoich klientów
Inspiracji do działania jest wiele. Wystarczy mieć oczy szeroko otwarte, wytężony słuch i być ciekawym tego, co robią inni i dlaczego odnoszą sukcesy. Aby biznes rósł w siłę należy działać – tak jak konsumenci – w Internecie.
Dobra oferta cukiernicza – dowiedz się, jak ją zrobić
Upodobania i tendencje klientów zmieniają się nieustannie. Nie usiłuj więc zgadywać, czego oczekuje Twój klient. Obserwuj, pytaj, ale przede wszystkim bądź otwarty i słuchaj. Zdziwisz się, jak łatwo można budować ofertę spełniającą bieżące wymagania konsumentów.
Kryzys? Mnie to nie dotyczy!
Kryzys jest jednym z nieodłącznych elementów każdej firmy. Nie należy go jednak postrzegać w kategoriach katastrofy. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i podjęciu przemyślanych działań może on przyczynić się do rozwoju i doskonalenia. Należy jedynie nauczyć się wyciągać z niego wnioski, tak aby negatywne doświadczenia stały się również elementem poszerzania wiedzy i podnoszenia kompetencji.
Niewierny klient – jak go do siebie przywiązać?
„Stali klienci stanowią aż 80% obrotu firm, zmienni tylko 20%. Sensowne działanie firmy to takie, aby zatrzymać klienta, aby był zadowolony i aby wracał.” – Anna Wachowiak – „Komunikacja społeczna i negocjacje w biznesie”.

Zapisz się do newslettera

Dołącz do najlepiej poinformowanych w branży


Przyjmuję do wiadomości, że: