Zaloguj się
Rejestracja
Instagram Youtube
Zamknij

Biznes na rowerze

Food truck może być dość kosztowną inwestycją. Istnieją natomiast mobilne kawiarnie bądź punkty gastronomiczne w mniejszej wersji. W większych miastach można spotkać rowery z kawą, herbatą lub lemoniadą oraz wózki gastronomiczne z hot dogami, kukurydzą czy goframi, które szybko są w stanie zaspokoić mniejszy lub większy apetyt.

Największa zaleta – mobilność!

Tak jak w przypadku food trucków, zaletą rowerowego wózka jest mobilność oraz możliwość dotarcia do wielu dzielnic w zatłoczonych aglomeracjach miejskich. Osoby posiadające własne wózki i przyczepki gastronomiczne trafiają tam, gdzie jest zapotrzebowanie na produkty jakie oferują. Nie jest to możliwe w przypadku barów, kawiarni i innych punktów gastronomicznych, działających w typowych lokalach. Ponadto, nie ma możliwości przeniesienia sklepu stacjonarnego, gdy jego lokalizacja okaże się nietrafiona. Transport biznesu na kółkach nie stanowi problemu. Wózki gastronomiczne to również oszczędność, ponieważ nie trzeba martwić się o koszty wynajmu.

Potencjał tkwi w lokalizacji

Jeżeli masz już przystosowany do sprzedaży swoich produktów rower, pomyśl, w jakim miejscu najlepiej otworzyć swój mobilny punkt. Możesz również zapytać klientów w swoim sklepie, gdzie przydałoby się świeże pieczywo. Piekarnia rowerowa wiąże się z ograniczeniem oferty produktowej, dlatego dokonaj analizy i dostosuj asortyment do lokalizacji. Pod szkołą mile widziane będą drożdżówki, pod biurowcem bułki wieloziarniste, z kolei pod przychodnią – pieczywo dla diabetyków.

Przewiń do góry